Titel
Offline Memos for Online Teaching: A Collective Response to The Manifesto for Teaching Online (Bayne et al. 2020)
Autor*in
Anna Blumsztajn
University of Gdańsk
Autor*in
Wiebe Koopal
KU Leuven
Autor*in
Pia Rojahn
University of Wuppertal
... show all
Abstract
No abstract available
Stichwort
Higher educationDigitizationTeachingPublic–private distinctionEducational designEcologies of teaching/learningAttention
Objekt-Typ
Sprache
Englisch [eng]
Persistent identifier
Erschienen in
Titel
Postdigital Science and Education
Band
4
Ausgabe
2
ISSN
2524-485X
Erscheinungsdatum
2022
Seitenanfang
259
Seitenende
270
Publication
Springer Science and Business Media LLC
Erscheinungsdatum
2022
Zugänglichkeit
Rechteangabe
© The Author(s) 2022

Herunterladen

Universität Wien | Universitätsring 1 | 1010 Wien | T +43-1-4277-0